Tuesday, February 7, 2017

Lolita 52 Challenge #8 : How I get out of a wardrobe slump

Hello !

Question of the week for Lolita 52 Challenge :

Question de la semaine pour le Lolita 52 Challenge :

How I get out of a wardrobe slump

It happened to me a few times. When I get bored with my clothes I just make a wardrobe clean out and I sell all the clothes I don't wear anymore or don't wear often, to buy new ones. Also things I have worn too much and can't stand anymore. Sometimes I can love an item for years, and then get bored of it and sell it.
Last time I got bored with my wardrobe I even changed my Lolita style.

Il m'est arrivé plusieurs fois de m'ennuyer de ma garde robe. En général ce que je fais dans ce cas, c'est que je mets des vêtements en vente pour en acheter d'autres. Je me débarrasse de ceux que je ne porte plus ou pas assez souvent, et de ceux que je ne peux plus voir en peinture parce que je les ai trop portés. Des fois je peux aimer un item pendant des années, puis un jour il m'ennuiera alors je le vendrai.
La dernière fois que je me suis ennuyée de ma garde robe j'ai changé de style Lolita...


Photo : Venus Fort shopping center - Odaiba, Tokyo - June 2015

No comments:

Post a Comment