Sunday, December 4, 2016

Lolita 52 Challenge #2 : How long it took me to build a complete wardrobe

Hello !

Question of the week for Lolita 52 Challenge :

Question de la semaine pour le Lolita 52 Challenge :

How long it took me to build a complete wardrobe

To answer this question I'll come back to my EGL days when I built my first wardrobe, because for the classic wardrobe it roughly took me a few months as I was selling my old clothes to buy new ones.
So to have a decent Lolita wardrobe that carries clothes for all seasons and coats, it took me several years, at least 4 I would say. I started Lolita when I was at the end of my studies, so I was already working, which helped a lot.

Photo : My suitcase and shopping bag from Moi-même Moitié
 in my hotel room in Tokyo, June 2015


Pour répondre à cette question revenons en arrière à ma période EGL, où j'ai construit ma première garde robe Lolita, parce que pour ma garde robe actuelle il m'a fallu à peine quelques mois puisque je revendais d'anciens vêtements pour en acheter de nouveaux.
Alors je dirai pour avoir une garde robe Lolita décente comprenant des vêtements pour toutes les saisons ainsi que des manteaux d'hiver, ça m'a pris plusieurs années, je dirai au moins 4. J'ai commencé le Lolita vers la fin de mes études, donc je travaillais déjà, ça m'a beaucoup aidée pour construire ma garde robe.

No comments:

Post a Comment