Wednesday, September 21, 2016

Modern Doll Fest 2016 : Ecailles de Lune fashion show

Hello !

Here are finally photos from the Modern Doll Fest Fashion Shows taken by Julien Chantôme.

This first post is about Ecailles de Lune, the first brand I modeled for this year. I was very happy to be with my two friends Emilie and Claire.
I was not supposed to wear this dress at first, but there was a problem with the dress I had to wear, my shoulders did not fit in ! It was so strange... Plus my shoulders are not that wide...

I was wearing my own Bonbon Maléfique jewelry, and I also made the headdress Emilie was wearing.

Voici finalement des photos du défilé du Modern Doll Fest prises par Julien Chantôme.

Pour ce premier post, ce sont les photos du défilé Ecailles de Lune. J'étais très contente d'être avec mes amies Emilie et Claire.
Je n'étais pas censée avoir cette robe au départ, mais celle qu'on m'avait donnée m'était trop petite aux épaules, vraiment bizarre, en plus je ne suis pas très large d'épaules...

Je portais mes bijoux Bonbon Maléfique, et j'avais également fait le headdress qu'à porté Emilie.

Enjoy !









Hype this look on Lookbook !


No comments:

Post a Comment