Tuesday, June 14, 2016

Lolita fashion shot : AmaStacia Black Molly Dress

Hello !

Recently I got a new addition to my wardrobe, one of the lovely new dresses of my favorite indie brand, AmaStacia, the Black Molly dress, dark version of the Molly Go Round dress.
This dress exists in several colors and fabrics. I chose the black version, with the lace shaped jacquard fabric. Because yeah jacquard is life !


Une petite nouvelle dans ma garde robe, l'une des très jolies robes de ma marque indépendante préférée, AmaStacia. Il s'agit de la robe Black Molly, la version dark de son modèle Molly Go Round. 
Elle existe dans plusieurs couleurs et tissus. J'ai choisi la version noire, avec le tissu jacquard dentelle. Parce que le jacquard c'est la vie !


I put the bows this way, but all of them are removable so you can put them wherever you want !

J'ai mis les noeuds de cette manière, mais ils sont tous amovibles donc vous pouvez les mettre où vous voulez !


I also wore this dress for a new picture we did this weekend with Julien Chantôme.

J'ai également porté cette robe pour une nouvelle photo que nous avons faite ce weekend avec Julien Chantôme.

Julien Chantôme - 2016

Jewelry : Bonbon Maléfique
Dress : AmaStacia
Parasol : Lumièbre
Make up made with Shiseido / Clé de Peau

No comments:

Post a Comment