Wednesday, June 8, 2016

Japan Addict Z 2 2016 - Thank you !

Hello !

I wanted to write this post sooner, but I had some internet connection problems since sunday evening.

This weekend was the second edition of Japan Addict Z, a larger edition of our local convention Japan Addict.
I realized that I go to this convention with my shop since 5 years now ! It was my first convention as an exhibitor back then.

Thank you to all the people who visited my little space. Now I'm going back to work, and it's time to prepare for Japan Expo in Paris !


Je voulais écrire ce post un peu plus tôt mais j'ai eu quelques soucis de connexion internet depuis dimanche soir.

Ce weekend j'étais à la 2ème édition de Japan Addict Z, une version plus grande de notre convention locale la Japan Addict.
Je me suis rendue compte que cette année ça faisait 5 ans que je faisais Japan Addict avec ma boutique. C'était ma première convention en tant qu'exposant à l'époque.

Merci à tous les gens qui sont venus me voir ! Maintenant il est temps de préparer Japan Expo à Paris !


The traditional picture !
La photo traditionnelle de mon stand !


No comments:

Post a Comment