Monday, January 18, 2016

Winter Tea Party 2016

Hello Frillies !

On january 10th I went to the East Lolita Community Winter Tea Party in Nancy.

I was very happy to see my friends from Nancy, and I also met new people.

For this occasion, I decided to wear my new 2 way Moitié JSK and a headbow from my new collection.

Here are a few pictures by Charly Ganier.

Le 10 janvier j'ai assisté à la Tea Party d'Hiver de la communauté Lolita Est à Nancy.

J'ai été très contente de voir mes amies de Nancy et de rencontrer de nouvelles personnes !

Pour cette occasion j'ai porté ma nouvelle JSK Moitié et un noeud de ma nouvelle collection.

Voici quelques photos prises par Charly Ganier.








There was also an article in the local newspaper about the event.

Il y a aussi eu un article dans le journal local à propos de l'event.



Ps : The Estelle in the article is not me but our Lolita Ambassador Yumi, we have the same first name.

Ps : La Estelle dont parle l'article ce n'est pas moi mais Yumi, nous avons le même prénom.

No comments:

Post a Comment