Tuesday, January 5, 2016

The 2016 Wardrobe Post



Hello Frillies !

As usual, the january tradition of the wardrobe post for the International EGL Community !

No major changes this year compared to last year, except that I parted with numerous Moi-même Moitié jewelry items, as I mostly wear my own brand now.

My stocking collection got even more huge, but sadly it's quite hard to make good photos of them so I didn't added them to this post. Next year maybe if I find a good way ?

Comme chaque année la tradition de janvier perdure toujours, le Wardrobe post pour la communauté EGL internationale !

Pas de changements majeurs dans ma garde robe par rapport à l'année dernière, à part que je me suis séparée d'un certain nombre de bijoux Moi-même Moitié vu que je porte principalement ma propre marque maintenant.

Ma collection de bas devient de plus en plus immense mais malheureusement c'est assez difficile d'en faire de belles photos, l'année prochaine peut être si je trouve comment les prendre ?

See the post on Livejournal !


+ Moi-même Moitié + 












































































+ Axes Femme +







+ AmaStacia +



 + Juliette & Justine +



 + Offbrand / Loliable other brands +









 





+ Metamorphose Temps de Fille +


+ Alice & The Pirates / Baby The Stars Shine Bright +



No comments:

Post a Comment