Friday, January 1, 2016

Photobook : Vintage portrait - 1900's & Inspiration

Hello Frillies !

The last picture of 2015, is a portrait made by Julien Chantôme in the 1900's handtinted pictures style.

You can read his blog post about this picture.

I added it to my photobook !

Pour la dernière photo de 2015, il s'agit d'un portrait par Julien Chantôme, dans l'esprit des images colorisées du début du 20è siècle.

Vous pouvez lire son article de blog à ce sujet.

Je l'ai ajoutée à mon photobook !


I really like the 1900-1915 fashions, they are my inspirations for my lolita outfits, as I'm not really fond of the roccoco era.

Here are some pictures I like.

J'aime beaucoup la mode des années 1900-1915, elles sont une inspiration pour mes tenues lolita, vu que je ne suis pas une grande fan de la période roccoco.

Voici quelques photos que j'aime beaucoup.











No comments:

Post a Comment