Wednesday, December 16, 2015

*~ Fairytale ~*

Hello frillies !

I disappeard for a few days but I have a good excuse (*゚ー゚*)

After 10 years of love, Julien and I got married last saturday.

I was really happy to share this wonderful day with many of my Lolita friends and other close friends and family. My childhood dream came true, I could not be happier (*゚ー゚*) It was the best way to celebrate our 10th anniversary !

Also thank you to all of our facebook friends for your their heart touching comments !



J'ai disparu pendant quelques jours mais j'ai une bonne excuse (*゚ー゚*)

Après 10 ans d'amour, Julien et moi nous sommes mariés ce samedi.

J'ai été vraiment heureuse d'avoir pu partager ce moment de bonheur intense avec beaucoup de mes amies Lolita et autres amis proches et famille. C'est un rêve d'enfant qui se réalise et je ne peux pas être plus heureuse
(*゚ー゚*) C'était le meilleur moyen de fêter nos 10 ans !

Merci également à tous nos contacts Facebook pour vos adorables commentaires !






Love is forever, you just have to believe in it 

L'amour est éternel, il suffit d'y croire


4 comments: