Friday, October 23, 2015

Bonbon Maléfique Jewelry & Accessories @ Paris Manga October 2015

Hello !

Sorry for giving no news since Vienna, but I'm here, and I'm fine !

Before talking about Vienna, I wanted to make a post about Paris Manga.

It was the first time I went to Paris Manga as an exhibitor. Before that I went there once as a visitor a few years ago.

This year, thanks to an acquaintance, I have been able to have a 1 meter space on the "Blog de GG" booth !
There were several other artists/shop sharing the booth.

I wanted to say a big thank you to him once more and I was very happy about the opportunity ! I also met great people during this weekend !

You can be sure that I will try to be present at the next edition, this time with my own booth !


My mess during installation, haha.

Bonjour !

Désolée de ne pas avoir donné de nouvelles depuis Vienne mais je suis là et je vais bien !

Avant de parler de Vienne, je voulais faire un petit article à propos de Paris Manga.

C'était la première fois que j'allais à Paris Manga en tant qu'exposant, et avant ça je n'y étais qu'une fois en tant que visiteur il y a quelques années de ça.

C'est grâce à une connaissance que cette année j'ai pu avoir 1 mètre de stand sur le stand du "Blog de GG" en compagnie d'autres artistes et boutiques.

Je tenais à le remercier encore une fois de m'avoir offert cette opportunité, et j'ai aussi pu rencontrer des gens super pendant ce weekend !

Vous pouvez donc être certains que j'essaierai d'être présente à la prochaine édition, cette fois avec mon propre stand !


Mini-stand.


No comments:

Post a Comment