Friday, September 4, 2015

Bonbon Maléfique Jewelry & Accessories Boutique @ Modern Doll Fest



Hello !

As promised, first post about the Modern Doll Fest which took place in Nancy last Saturday !

Bonjour !

Comme promis voici le premier post à propos du Modern Doll Fest qui s'est tenu samedi dernier à Nancy !


I introduced two big novelties to my shop, for IRL conventions and events. 
First one, very important, I can now take credit card payments, thanks to the Izettle technology ! 

J'ai introduit deux grandes nouveautés pour mes stands aux conventions.
Tout d'abord, très important, je prends maintenant les paiements par carte bancaire grâce à la technologie Izettle !


And this, is the second novelty ! A Gashapon machine ! Get a small accessory for just 2 € !

This will now replace my usual lottery game.

Et voilà ma 2ème nouveauté ! Une machine à Gashapon où vous pouvez avoir un petit accessoire pour seulement 2 € !

Cette machine remplacera désormais la loterie que je faisais d'habitude.


To come back to Modern Doll Fest, I wanted to say a big thank you to all the people who loved my jewelry ! See you soon for the next conventions ! (I will communicate a calendar soon)
It was the first time I was at a Lolita Event as a vendor !

Pour revenir au Modern Doll Fest, je voulais remercier tous les gens qui ont aimé mes bijoux ! A bientôt sur de nouvelles conventions ! (Je vais bientôt communiquer un calendrier. C'était mon premier event Lolita en tant que boutique !

No comments:

Post a Comment