Friday, August 14, 2015

ONLINE SHOP INFORMATION ! Important for international buyers !

Hello !

Maybe some of you noticed, but I stopped to update my Dawanda online shop. It will not be updated anymore.
Due to too much technical issues with the site since several months, I plan to close this shop down in the next weeks. But don't worry, I'm currently working on a new international online shop on another platform which will be available soon !

For the moment, international buyers can also buy on my french shop Alittlemarket (you can use Google Translate if you don't speak french)

Or you can simply contact me via Facebook or email (order (at) bonbonmalefique.com) if you want to order a product ! All my products have been restocked now and new ones are coming in the next weeks !



Bonjour !

Certains d'entre vous s'en sont sûrement rendus compte que je n'avais plus mis ma boutique Dawanda à jour. Et elle ne sera plus mise à jour.

A cause du grand nombre de problèmes techniques rencontrés sur le site depuis plusieurs mois, j'ai prévu de fermer cette boutique dans les prochaines semaines. Mais ne vous inquiétez pas, je travaille sur une autre boutique sur une plateforme différente qui sera bientôt disponible !

Pour le moment, les acheteurs hors France peuvent aussi acheter sur ma boutique Française Alittlemarket, ou tout simplement me contacter via Facebook ou par mail à order (at) bonbonmalefique.com pour passer une commande !
Tous mes produits ont été mis en ligne et des nouveautés arriveront dans les prochaines semaines !


No comments:

Post a Comment