Wednesday, August 5, 2015

Japan 2015 : Shopping at Axes Femme

Hello !

During my trip in Japan I planned to make a lot of shopping, and on my shopping list there was not only Moi-même Moitié stuff, but also Axes Femme !

First I planned to go to the shop located in the Aqua City shopping center, Odaiba, but I also found another one in the Sunshine City shopping center in Ikebukuro ! I was really happy !


Bonjour !

J'avais prévu de faire beaucoup de shopping pendant mon voyage au Japon, et sur ma liste je n'avais pas seulement des items Moi-même Moitié mais aussi Axes Femme !

A la base j'avais prévu d'aller au magasin d'Odaiba dans le centre commercial Aqua City, mais je suis aussi tombée sur la boutique d'Ikebukuro au Sunshine City !

Odaiba

Aqua City Odaiba 3F
1-7-1, Daiba, Minato-ku

There was a salesgirl there who was so adorable ! She said I was pretty.

Il y avait une vendeuse super adorable là bas, elle disait que j'étais jolie.


Ikebukuro

Sunshine City Alpa 1F
3-1-2, Higashiikebukuro, Toshima-ku

I really love these shops, they are very beautiful ! The one in Paris is wonderful too ! And well the clothes... It's so hard to refrain to buy everything, particularly when they have special prices, which was the case here, so there were a lot of reduced prices.

J'aime vraiment ces boutiques, je les trouve très belles ! Celle de Paris est magnifique aussi ! Et les vêtements... C'est dur de se retenir de tout acheter, surtout quand ils ont des promotions comme c'était le cas à ce moment là, il y avait beaucoup de choses à prix réduits !


My little purchases...

Mes petits achats...




No comments:

Post a Comment