Monday, July 6, 2015

Guess who's back...

Tell a friend... Hey wait I'm not Shady.

Oh hello blog, I missed you !

I'm finally back from all the recent adventures, and I will have some time to blog about all of this ! I'm impatient to tell you ! So stay tuned !

But for now I need a little break, that means... VIDEOGAMES YAY ! Japan and Japan Expo made me want to play some games, since I haven't played any for a while...

See you !




Hey salut blog, tu m'avais manqué !

Je suis enfin de retour après toutes les aventures récentes, et je vais avoir un peu de temps pour bloguer à propos de tout ça, j'ai hâte de vous raconter, alors restez connectés !

Mais pour l'instant j'ai besoin d'une petite pause, et ça veut dire... JEUX VIDEOS YAY ! Le Japon et Japan Expo m'ont donné envie de jouer à quelques jeux, en plus je n'ai pas joué depuis un bon moment...

See you !

No comments:

Post a Comment