Tuesday, June 9, 2015

『Swansong for a Raven JAPAN TOUR』+ Online shop info !

Hello !

In 2 days I'm going to Japan ! I'm already over excited. Well I could call this overstressed it would be a better word to describe what I'm feeling right now. Don't want to take the plaaane, eeeee (((( ;°Д°))))

But well I'm thinking about the crepes in Harajuku, all the curry and all the dresses... (*^▽^*)

With Swansong for a Raven, we have two concerts scheduled, and it's also the release of our newest CD, Phenix !

Bonjour !

Dans 2 jours je vais au Japon ! Je suis déjà super excitée. Enfin je devrai plutôt dire super stressée ça serait le mot juste. Pas envie de prendre l'avion, eeeee (((( ;°Д°))))

Mais bon je pense aux crèpes à Harajuku, tout le curry et toutes les robes... (*^▽^*)

Avec Swansong for a Raven nous avons également prévu deux concerts, ainsi que la sortie de notre nouveau CD Phenix !


With reversible cover
Avec couverture réversible

゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆

For informations about the lives, please follow these links :

Pour des informations à propos des concerts, merci de suivre ces liens :




゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆

I also remind you that my Jewelry online shops will be closed for vacation and convention period, from today to July 12th.

Visit me at cons !

Je vous rappelle également que mes boutiques en ligne de bijoux seront fermées pour vacances et conventions à partir d'aujourd'hui jusqu'au 12 juillet.

Venez me voir aux conventions !

Japan Addict Z - Strasbourg : June 27 & 28
Japan Expo 2015 - Paris : July 2 to 5

1 comment:

  1. Brrrr je n'aime pas non plus l'avion!!
    Amuse toi bien, bon voyage!
    les photos, les photos!

    ReplyDelete