Wednesday, January 28, 2015

Japan Expo 2014 : Sunday outfit

Hello !

Here is the final post of final posts about Japan Expo 2014, the Sunday outfit !

Like each year, I could not resist to wear my favorite dress. This time with a whole new accessory... A hat.
It's the only hat like this I own. I love hats, but they are kinda difficult to wear outside of events (old people in the street asked me if I was going to see horse races).
I bought this one in London in a thrift store. I really love its color, it looks perfect with a lot of my dresses !

My friend Babe Candy took this picture in front of her booth !
I just noticed that my hair has grown a lot since this summer haha, they look so short on this photo.

Bonjour !

Voici le dernier posts des derniers posts à propos de Japan Expo 2014, ma tenue du dimanche !

Comme chaque année je ne résiste jamais à l'idée de porter ma robe préférée, cette fois avec un nouvel accessoire ! Un chapeau. C'est mon seul chapeau de ce genre. Je les adore mais ils sont difficiles à porter au quotidien en dehors des events (des personnes âgées dans la rue m'ont demandé si j'allais voir des courses de chevaux)
J'ai acheté celui-ci dans une friperie à Londres. J'adore la couleur, il est parfait avec un certain nombre de mes robes !

C'est mon amie Babe Candy qui a pris cette photo devant son stand !
Je viens juste de me rendre compte que mes cheveux ont beaucoup poussé depuis cet été... Ils ont l'air tellement courts sur cette photo.

Hat, Vintage
Necklace, Moi-même Moitié
Earrings, Moi-même Moitié
Dress, Moi-même Moitié
Bag, Moi-même Moitié
Shoes, Metamorphose temps de fille
Parasol, Lumiebre,
Hair accessory, Wargo



No comments:

Post a Comment