Monday, January 26, 2015

Japan Expo 2014 : 1000say live + blabla

Hello !

This is the last show post about Japan Expo 2014 (there will be just my Sunday outfit left then).
I have almost no free time recently, so it's quite hard to keep posting regularly, even with the drafts I've prepared, but I try as much as I can. Fortunately I posted all the Japan Expo 2014 posts before Japan Expo 2015 haha (=⌒▽⌒=)
It's the same for my travel posts.
Oh by the way, talking about travel, I go to Japan again this year, I'm so happy and impatient ! The plane tickets and hotel are already booked. We will go to Japan for 2 weeks in June. (*^▽^*)
And for this, I challenged myself not to buy any Lolita clothes before Japan. That's 5 months... I doubt that it will be possible, but it's worth to try. I'll maybe allow myself to buy one item of the latest collection of my favorite brand, but that's all.

Well, whatever, let's go back to the 1000say live, here are some pictures.

Bonjour !

Ceci est le dernier post concernant la Japan Expo 2014 (Il ne restera plus que ma tenue du dimanche)
Je n'ai presque pas de temps libre en ce moment, alors c'est très difficile pour moi de poster régulièrement, malgré tous les brouillons que j'ai préparés. Heureusement que j'ai pu terminer les posts Japan Expo 2014 avant l'édition 2015 (=⌒▽⌒=)
C'est un peu pareil pour mes posts de voyage.
D'ailleurs à propos de voyage, je retourne au Japon cette année, je suis trop contente et j'ai trop hâte ! L'avion et l'hôtel sont déjà réservés, nous y allons pour 2 semaines en juin (*^▽^*).
Et pour ça, je me suis lancé le défi de ne plus acheter de vêtements Lolita avant d'y être. Je sais, c'est 5 mois... Je ne pense pas y arriver, mais bon ça vaut la peine d'essayer. Peut être que je m'autoriserai l'achat d'un item de la nouvelle collection de ma marque préférée mais c'est tout.

Bref peu importe, revenons à notre concert de 1000say dont voici quelques photos.










No comments:

Post a Comment