Saturday, January 3, 2015

Holidays in Australia : Outfit post !

Hello !

This is my last post about my holidays in Australia... So it's the traditional outfit post !

Yes, there was a lot of wind in Sydney...

You might ask where this shirt comes from, as it's not a Lolita shirt. Actually I got it in Australia, from the famous australian brand RM Williams. It's m fashion souvenir haha. It took me almost the whole journey to find this shirt in my size, I fell for it in Melbourne, but there wasn't my size, so each time I saw a RM Williams shop in each city, I went in to search for this particular shirt, and I finally found one in Sydney the last week ! I was so happy. I love the sort of small jabot and pintucks which makes it a perfect item to add to a lolita outfit. I also love to wear it with my dark brown high waisted skirt.

Bonjour !

Voilà mon dernier post concernant mes vacances en Australie... Alors c'est le traditionnel post de tenue !

Il y avait pas mal de vent à Sydney...

Vous vous demandez peut être d'où vient cette chemise, comme ce n'est pas une chemise Lolita. En fait je l'ai achetée en Australie, et il s'agit d'une marque australienne très connue, RM Williams. C'est un peu mon souvenir mode haha. J'ai craqué sur cette chemise à Melbourne, mais il n'y avait pas ma taille, alors à chaque fois que je voyais une boutique RM Williams dans toutes les villes où nous sommes allés, et j'en ai finalement trouvé une à ma taille à Sydney la dernière semaine ! J'étais trop contente ! J'adore l'espèce de mini jabot et les piqures nervures qui en font une chemise parfaite à ajouter à une tenue lolita. J'aime aussi beaucoup la porter avec ma jupe montante brun foncé.

Outfit details : 

Roberto Cavalli sunglasses + Moi-même Moitié JSK & bag + Melissa & Vivienne Westwood shoes


Bondi Beach


Sydney Opera House



No comments:

Post a Comment