Saturday, September 20, 2014

Holidays in Australia : Brisbane

Hello !

Once arrived in Brisbane, we checked into our hotel, and then went to the van renting company to give the campervan back.
I was very happy to finally be able to sleep in a real bed. My back was hurting quite a lot at this time.
Like I said in an older post about the campervan, it was not my thing at all.



Bonjour !

Une fois arrivés à Brisbane, nous sommes allés prendre notre chambre d'hôtel, puis nous sommes aller rendre le camping car à la compagnie de location.
J'étais vraiment contente de pouvoir à nouveau dormir dans un vrai lit. J'avais bien mal au dos à ce moment là.
Comme je l'ai déjà dit dans un ancien post, le camping car ce n'est vraiment pas mon truc.

Here are pictures of the city taken during our 4 days in Brisbane. I will post the pictures of the Australia Zoo in a separate post because sadly there would have been too much pictures, sorry.

I liked Brisbane a lot, too bad that we didn't stayed longer. After the 4 days, we took a plane for Sydney to spend our last week. Thomas and Eva didn't came with us.

Voilà des photos de la ville prises pendant nos 4 jours à Brisbane. Je mettrai les photos de l'Australia Zoo dans un autre post sinon il y aura trop d'images et le post sera beaucoup trop lourd, désolée.

J'ai beaucoup aimé Brisbane, c'est dommage que nous ne sommes pas restés plus longtemps. Après les 4 jours, nous avons pris un avion pour Sydney pour passer notre dernière semaine. Thomas et Eva ne sont pas venus avec nous.




Giant land squid, haha.





Dinosaur and Kangaroo
















No comments:

Post a Comment