Tuesday, August 12, 2014

Japan Expo 2014 : KAMIJO

Hello !

Let's talk about the 2nd day of Japan Expo.
It was a quite special day for me so I was a bit stressed... But let's start by the beginning.
I was able to sleep quite a while this day and I really needed it, plus I did not need to put on a "great" outfit and elaborate hairstyle, so I was quickly ready, all I had to do was a nice make up.

I  showed up at Japan Expo in my blue dress a bit before 12:00, and headed for the 15th anniversary stage, to see KAMIJO's talk show !

It was a small 15 minutes talk show where fans could ask Kamijo questions about his music, his projects and so on.

He seemed to be happy to be in Paris for his solo concert that took place at the Divan du Monde the day after.

Here are a few pictures from the interview, by Julien Chantôme.

Bonjour !

Parlons du 2è jour de la Japan Expo.... C'était une journée un peu spéciale pour moi alors j'étais un peu nerveuse. Mais commençons par le début.
J'avais pu dormir un peu plus longtemps ce matin là et j'en avais vraiment besoin, en plus j'ai pu partir plus tard puisque je n'avais pas fait de tenue et coiffure super élaborée, donc j'étais vite prête vu que tout ce que j'avais à faire c'était un bon maquillage.

Je suis arrivée à Japan Expo avec ma robe bleue un peu avant 12:00 et je me suis rendue à la scène du 15è anniversaire pour voir le petit talk show de KAMIJO !

C'était un talk show de 15 minutes où les fans pouvaient poser des questions à Kamijo, sur sa musique, ses projets etc...

Il avait l'air content de venir à Paris pour son concert au Divan du Monde le lendemain.

Quelques photos de l'interview par Julien Chantôme.




No comments:

Post a Comment