Wednesday, August 13, 2014

Japan Expo 2014 : Babe Candy's World Fashion Show

Hello !

Yes I know, this post does not correspond to the chronological order of stuff I have seen at Japan Expo, but well, I wanted to talk about this before going back to the other thursday stuff.
This is why thursday was really important for me this year, I had the honor to model for my friend Babe Candy, for her fashion show at Japan Expo !
I modeled for her Lolita Wedding dress ! I was also wearing a jewelry set from my own creation.


Bonjour !

Je sais je sais ce post ne correspond pas à l'ordre chronologique des choses que j'ai vues à Japan Expo, mais bon, j'avais vraiment envie de parler de ça d'abord, avant de revenir aux autres animations.
Cette année le jeudi était très important pour moi parce que j'ai eu l'honneur de défiler pour mon amie Babe Candy pour son défilé à Japan Expo !
Je portais sa robe de mariée Lolita ! Et je portais également un set de bijoux de ma création.








Collection : Lolita
Model & Make Up: Bonbon Maléfique [Me]
Hair : No

Pictures by Julien Chantôme.

Streetwear collection




Lolita collection













Watch the video of the show !







No comments:

Post a Comment