Monday, July 14, 2014

My playlist : Final Fantasy X OST

Hello !

I never buy a lot of stuff at Japan Expo, and when I buy something, most of the time it's a CD.
You know that I'm a Final Fantasy fan, and that I totally love their music, so now I'm happy because I finally have all the original soundtracks of my favorite FF games ! All bought at the Square booth at Japan Expo.

This year I bought the Final Fantasy X one.

Bonjour !

Je n'achète jamais grand chose à Japan Expo, si ce n'est un CD.
Vous savez que je suis une fan de Final Fantasy, et que j'adore leur musique. J'ai enfin tous les OST de mes FF préférés ! Tous achetés au stand de Square à Japan Expo.

Cette année j'ai acheté celui de Final Fantasy X.


I haven't played this game for years, and listening to the music makes me want to play it again !

The only negative point of this CD is that it's way less beautiful than the ones of VII, VIII and IX...
The other ones carry beautiful illustrations, and here we only have the 3D images of the game... But well, it's a detail.

Je n'ai plus joué à ce jeu depuis des années, et entendre la musique m'a donné envie d'y rejouer !

Le seul point négatif que je trouve au CD c'est qu'il est beaucoup moins beau que ceux du VII, VIII et IX...
Dans les autres il y a de très belles illustrations tandis qu'ici il n'y a que des images en image de synthèse...
Mais bon c'est un détail.


No comments:

Post a Comment