Wednesday, July 16, 2014

Japan Expo 2014 : Kasstrick Bacteria live !

Hello !

For this second post about Japan Expo, let's talk about the first concert I saw on wednesday.
It was Japanese band Kasstrick Bacteria. They make industrial metal, and they make it right.

I like some european industrial metal bands such as Rammstein, Oomph or Stoneman, so I wanted to give a try to a Japanese indus band, and they convinced me. Some of their songs made me think of Stoneman a bit.

Here is a song taken from their official youtube channel... It's a cover, I'm sure you know it...

Bonjour !

Pour ce second post Japan Expo, je vais vous parler du premier concert que j'ai vu le mercredi !
Il s'agit du groupe Kasstrick Bacteria. Ils font du metal industriel, et ils le font bien.

J'aime quelques groupes européens d'indus tels que Rammstein, Oomph ou Stoneman, alors je me suis dit pourquoi pas un groupe Japonais. Et je suis convaincue. Certaines de leurs chansons m'ont fait penser un peu à Stoneman d'ailleurs.

Voilà une de leurs chansons, prise sur leur youtube, c'est une reprise, je suis sûre que vous la connaissez...



Now some pictures of the live, by Julien Chantôme.

Maintenant quelques photos du live par Julien Chantôme.

















No comments:

Post a Comment