Friday, April 4, 2014

Shiseido : The Makeup Accentuating Cream Eyeliner



Hello !

Today I'm going to introduce to you, my make up's best friend ! It's the "The Makeup Accentuating Cream Eyeliner" by Shiseido.

I use eyeliner since... I can't even remember (but it's since my early teens, that means a very long time). So I have tested all kinds of eyeliners... Pencils (yuk ! but sorry I was about 12 and so innocent...), felt tip pens, liquid, and finally cream eyeliners.
I use cream eyeliners since about 5 years now, and I definitely adopted it, I don't want anything else anymore, even if I liked the liquid ones too, but they tend to fade.

I tested several brands of cream eyeliners, but I adopted the Shiseido one, because it's the best one to me.
It doesn't fade during the day, it's really waterproof (I go to the pool with it), and you need to apply only a very small quantity, which is very interesting as the pot lasts for several years, and I use it everyday. (Of course it depends if you make thick or thin lines.)

I can't live without it !

Bonjour !

Aujourd'hui je vous présente le meilleur ami de mon maquillage. L'eyeliner "The Makeup Accentuating Cream Eyeliner" de Shiseido.

J'utilise de l'eyeliner depuis... Je ne sais même plus. Le début de mon adolescence, ça veut dire longtemps.
J'ai donc essayé un peu tous les types d'eyeliners... Crayons (Beurk ! Mais pardonnez moi j'avais même pas 12 ans et tellement innocente...), les feutres, le liquide, et finalement le crème.
J'utilise des liners crème depuis environ 5 ans maintenant, et je l'ai définitivement adopté. Je n'utilise plus du tout de liquide (qui avaient tendance à s'estomper).

J'ai testé ensuite plusieurs marques de liners crème, mais j'ai définitivement adopté le Shiseido car il est à mes yeux de loin le meilleur.
Il ne s'estompe pas pendant la journée, il est vraiment waterproof (je vais à la piscine avec), et vu qu'une très petite quantité suffit à chaque application, le pot tient vraiment très longtemps alors que je l'utilise tous les jours. (Bien sûr ensuite ça dépend si vous faites des traits plus ou moins épais.)

Je ne m'en sépare jamais ! 



Global note for this product :
Note globale pour ce produit :

     / 5

No comments:

Post a Comment