Friday, February 14, 2014

Weekend in Paris : Jupiter @ Covent Garden Studios

Hello !

The main reason why I went to Paris last weekend was because I went to see Jupiter's concert !
I will not make a big live report or something, but my boyfriend took some pictures, so I wanted to share them.
Thank you to 33Degrees !
The live was really great, and Zin seemed to enjoy himself a lot !
I was happy to see the Versailles members again !

Bonjour !

La raison principale pour laquelle je me suis rendue à Paris le weekend dernier était le concert de Jupiter !
Je ne vais pas faire de live report, mais je voulais partager les photos que mon copain a prises.
Merci à 33Degrees !
Le concert était vraiment super et Zin avait l'air de beaucoup s'amuser.
J'étais contente de revoir les membres de Versailles.

Photos by Julien Chantôme




















No comments:

Post a Comment