Thursday, January 23, 2014

Jupiter - Classical Element



Hello !

Today I'll present you another disc of my collection !
It's Jupiter's debut album "Classical Element" I got last september.

I got the C type.
It includes a new version of Blessing of the Future (their first single), and new songs.

It's a very good first album, and I think that Versailles fans will also like it !
And well, I'm definitively a fan of Zin's voice.

Bonjour !

Aujourd'hui je vous montre un autre CD de ma collection !
Il s'agit du premier album de Jupiter, "Classical Element" que j'ai reçu en septembre dernier.

J'ai pris le type C.
Il contient une version de leur premier single Blessing of the Future et de nouvelles chansons.

C'est un très bon premier album et je pense que les fans de Versailles l'aimeront aussi !
Et moi je suis définitivement fan de la voix de Zin.

Tracklist :

  • Introduction
  • Blessing of the Future
  • Decadence
  • Rhythmos
  • Scarlet
  • Nostalgie
  • Heaven’s Atlas
  • Allegory Cave
  • Symmetry Breakingr
  • Forever with you
  • Atmosphere
  • Classical Element
  • Conclusion

By the way, Jupiter is going to play 3 concerts in Europe in February !
I'll be at the concert in France and I'm impatient to see them live !
It's very soon, and maybe I'll make a small article after it.

En février, Jupiter fera 3 dates en Europe !
Je serai au concert en France et j'ai hâte de voir ça !
C'est très bientôt, et je ferai peut être un petit article après.



If you don't have Jupiter's album yet, get yours at CDJapan !
Si vous n'avez pas encore l'album de Jupiter, commandez le sur CDJapan !

No comments:

Post a Comment