Thursday, November 14, 2013

Safely arrived in Japan !

Hello !

After a very long flight I arrived safely in Japan !
The wifi connection at the hotel works great, so I'll be able to post pictures often !

For the moment I'm very tired, but I'm happy to be here !

These pictures are taken with my phone, because I took my camera, BUT... There is one "rule" when you travel... You ALWAYS forget something... I forgot my SD card... I noticed it when I wanted to take a picture... Bleh... Well... I'll have to buy one...
And Julien has his camera.

Bonjour !

Après un très long vol je suis arrivée au Japon !
La connexion wifi de l'hôtel marche très bien, alors je pourrai poster souvent !

Pour le moment je suis très fatiguée mais je suis contente d'être là !

Ces photos ont été prises avec mon téléphone, parce que j'ai pris mon appareil photo, MAIS... Vu que quand on voyage on oublie TOUJOURS quelque chose... J'ai oublié la carte SD de mon appareil... J'ai vu ça quand je voulais prendre une photo.
Bon, je vais devoir en acheter une.
Et puis Julien a son appareil photo aussi.


Departure from Zürich...
Départ de Zürich...


... to the gates at the airport with a super cool shuttle train in a tunnel.
...avec une super navette dans un tunnel.


3 hours in Dubai...
3 heures d'escale à Dubai...

And then Japan !
Et enfin le Japon !


1 comment:

  1. Cool! Et vous etes dans quelle ville? Amuse toi bien en tout cas! profite!! :)

    ReplyDelete