Friday, November 8, 2013

Japan Expo 2013 : Sunday outfit !

Hello !

This is the last post about Japan Expo 2013. It's my sunday outfit !

Bonjour !

C'est le dernier post concernant Japan Expo 2013. Ma tenue du dimanche !




What I was wearing :
Ce que je portais :

  • Moi-même Moitié 2008 Xmas limited dress
    Robe Moi-même Moitié édition de noël 2008
  • Moi-même Moitié stole, jewelry and hair accessories
    Etole, bijoux et accessoires Moi-même Moitié
  • Sockdreams crochet stockings
    Bas crochetés Sockdreams
  • Yumetenbo shoes
    Chaussures Yumetenbo

Do you remember the Japanese girl Lorina we met on tuesday ? We met her again on Sunday, and she took other pictures of my friends and I !
Vous vous rappelez de la japonaise que nous avions rencontrée le jeudi, Lorina ?
Nous l'avons revue le dimanche et elle a pris d'autres photos de nous.




We also met a photographer named Jean Marie who took some pictures of us.
Nous avons aussi rencontré Jean Marie qui a pris des photos de nous.







And here are some more pictures.
Et voilà quelques autres photos.




No comments:

Post a Comment