Tuesday, September 10, 2013

Swansong for a Raven official phone charm now available !




Hello !

I am glad to announce that we now have our first goodie with Swansong for a Raven !

Discover our pretty phone charm with a custom pick, crystal & glass beads and a rose motif !

You will be able to purchase it in my Boutique section, or on our official website here

I also finished my shop's inventory and you can check out my newest items right now !


Bonjour !

Je suis très heureuse de vous annoncer qu'avec Swansong for a Raven nous avons maintenant notre premier goodie ! 

Découvrez notre joli strap pour téléphone composé d'un médiator, de perles de verre et cristaux ainsi que d'un motif rose !

Vous pouvez vous le procurer dans ma section boutique ou sur notre site officiel ici !

J'ai aussi terminé l'inventaire de ma boutique, et vous pouvez découvrir dès maintenant mes nouveaux items ! 













No comments:

Post a Comment