Thursday, September 12, 2013

Petite joueuse du dimanche - Rayman Origins



Hello !

Yes, you're going to say that I'm late in buying recent games... It's what the guy in the shop said when I bought Rayman Origins yesterday, because Rayman Legend has just been released...  But I love to be late 

I always was a Rayman fan, and I was sad since a few years because of the raving rabbids who took a lot of space and made Rayman almost disappear.
I was very happy when Rayman Origins was released, because it's a REAL Rayman game.

I'm playing it since a few minutes now and I'm already very happy to have it ! The design is wonderful (and also the music), and the game is greatly inspired of the original Rayman (I still have it, the one from 1995 !)

I will try to make a more precise review of this game later.

Bonjour !

Oui, vous allez dire que je suis en retard en ce qui concerne les jeux vidéos récents... C'est ce que le vendeur de la boutique m'a dit quand j'ai acheté Rayman Origins hier, parce que Rayman Legend vient de sortir. Mais j'aime être en retard 

J'ai toujours été fan de Rayman, et la vague de lapins crétins m'a un peu attristée parce que je trouve qu'ils avaient fait quasiment disparaître Rayman.
Donc à la sortie de Rayman Origins, j'étais très contente d'enfin voir à nouveau un VRAI jeu Rayman.

J'y joue depuis quelques minutes là et je suis déjà conquise, les graphismes sont superbes (et les musiques aussi), et le jeu est superbement inspiré du Rayman original (celui de 1995 que je possède toujours !)

J'essaierai de faire une review plus tard !

No comments:

Post a Comment