Monday, August 26, 2013

Japan Expo 2013 : Saturday around the expo

Hello !

I changed some stuff on my blog, I hope you like it ! I think it's less messy this way, the categories are clearer, and my online creation shop is more visible. I'm going to change the whole layout soon with new pictures.

Now let's continue with the Japan Expo pictures. It's time to talk about saturday !
Well for me saturday was pain-day... I hurted one of my feet, and we were walking a lot. I think it's the day we walked the most.
Plus I had new shoes (never, ever do this... The worst thing is that I know that it's bad to wear new shoes when you will walk a lot...) so the pain was even worse.

Bonjour !

J'ai changé quelques trucs sur mon blog, j'espère que ça vous plait ! Je trouve que c'est mieux rangé comme ça, les catégories sont plus claires, et ma boutique de créations est plus visible. Je vais d'ailleurs aussi changer le layout entier bientôt avec de nouvelles images.

Maintenant revenons à notre Japan Expo. Parlons du samedi !
Pour moi samedi était synonyme de douleur... Je m'étais blessée au pied, et c'est la journée où on a le plus marché...
En plus de ça j'avais des chaussures neuves (alors que je sais parfaitement qu'il ne faut jamais mettre de chaussures neuves quand on sait qu'on marchera beaucoup...) alors c'était encore pire....


Who you gonna call ?




The new Pokémon starters, I like the fire one, it's cute isn't it ?
Les starters du nouveau Pokémon, moi j'adore celui du feu, il est mignon non ?






No comments:

Post a Comment