Friday, August 2, 2013

Japan Expo 2013 : On Friday it's cosplay !

Hello !

Here we go for the Japan Expo pictures ! I finally found some time to edit some of them.
I stopped at friday, so let's continue with the rest of the day !

After Le Visiteur du Futur, it was time for the french selections of World Cosplay Summit !

I'm not a cosplay fan, but I always go to this event, simply because I admire how the costumes are made. The details are always so carefully done.

And also as usual, as my manga/anime culture is very poor (I only know about yaoi and some of the stuff that was on TV in the 90s ) I cannot tell you what manga the costume is from.

Bonjour !

Voilà enfin la suite des photos de Japan Expo !
Je m'étais arrêtée au vendredi, alors continuons avec ce jour...

Après le Visiteur du Futur, il y avait les sélections françaises du World Cosplay Summit.

Je ne suis pas une fan de Cosplay, mais je vais toujours voir cet event tout simplement parce que j'admire le fait de faire des costumes aussi détaillés.

Et bien sûr comme d'habitude vu que ma culture manga/animé est assez pauvre (à part les yaoi et quelques trucs qui passaient à la télé dans les années 90 ) je ne pourrai donc absolument pas vous dire de quel manga vient quel costume.


The speaker
Le présentateur.



Well, this is something I know ! Mario ! 
Ah voilà quelque chose que je connais, Mario ! 





























No comments:

Post a Comment