Saturday, August 17, 2013

Japan Expo 2013 : Harajuku Kawaii Fashion Show

Hello !

Let's continue with Japan Expo pictures !
This is the last serie about friday on the expo, and in the next post I will show you the outfit I was wearing on this friday.

Well so, after the cosplay show, we were still sitting at the main stage, and it was time for the Harajuku Kawaii fashion show.

I was a bit disappointed this year...
Well actually my favorite style is Lolita, but I also like to look at something else, but this year, the only show I really liked was Innocent World.
But well, the collections change each year, and we cannot like everything, no ?

Let's see the pictures now. Actually I'm not very satisfied of them. I didn't choose a good seat, so it was kinda difficult to take good pictures because of the lights.

Bonjour !

On continue avec les photos de Japan Expo !
C'est le dernier post à propos des animations du vendredi (il y aura encore ma tenue du vendredi dans le prochain post)

Alors, après le cosplay, nous étions toujours assises dans la salle de la scène principale, et c'était l'heure du défilé Harajuku Kawaii.

J'avoue que j'ai été un peu déçue cette année...
Même si le Lolita est mon style préféré, j'aime aussi regarder d'autres styles, mais cette année le seul défilé que j'ai vraiment aimé était Innocent World...
Mais bon, c'est comme ça, les collections changent chaque année et on ne peut pas tout aimer tous les ans.

Passons aux photos. J'en suis un peu déçue aussi, j'avais choisi une mauvaise place et j'avais du mal à prendre les photos à cause de la lumière.


Yes I know, I love stupid mascots haha.
Oui je sais, j'adore les mascottes débiles.


"En promotion dans une baraque"...




Akira.
I loved her voice !
J'adorais sa voix !










Sebastian Masuda & Japanese models



Dempagumi.inc









UNA



In the evening after Japan Expo, we went to the restaurant with several of our friends from Alsacian Lolita community and I had the pleasure to meet Lempicka. It was a great evening !

Le soir après la japan expo, nous sommes allées au restaurant avec plusieurs de nos amies de la communauté Alsacienne, et j'ai aussi eu le plaisir de rencontrer Lempicka ! C'était une très bonne soirée !



Les meilleurs raviolis au pesto.
Best pesto ravioli ever.

No comments:

Post a Comment