Wednesday, August 28, 2013

In my ears : Kaya - Taboo



Hello !

How are you ?
Today has been a very long day for me... So to relax now I'm listening to Kaya's latest single "Taboo".
I got it about 3 weeks ago, and I really like it. It's a little bit different of what Kaya released recently, but it's positive. I'm always admirative when I hear his voice. 

If you haven't listen to this single, you should !

I'm also waiting for Kamijo's latest single and also Jupiter's first album.
I like it when my favorite artists release new discs... My collection gets always bigger...

Bonjour !

Comment allez vous ? 
La journée a été longue pour moi aujourd'hui... Alors j'écoute un peu de Kaya pour me détendre. Son dernier single "Taboo".
Je l'ai eu il y a à peu près 3 semaines. C'est un peu différent des autres singles qu'il a sortis récemment je trouve, mais j'aime beaucoup. J'admire toujours autant sa voix. 

Si vous ne l'avez pas encore écouté je vous le conseille !

J'attends également le nouveau single de Kamijo et le premier album de Jupiter.
J'adore quand mes artistes préférés sortent de nouveaux CD, parce que j'aime agrandir ma collection...



Get yours at CDJapan !

Commandez le vôtre sur CDJapan !

1_General CDJapan

No comments:

Post a Comment