Friday, August 16, 2013

Featured on moimememoitie.blog.com + life news

Hello !

I almost forgot to tell about it, but I kept it in my favorites since over one month. One of my pictures had been featured on the Sanctuary of Mana blog about Moi-même Moitié in July.
Thank you !

Bonjour !

J'avais gardé le lien dans mes favoris depuis plus d'un moins et j'avoue que j'avais presque oublié, un des articles du blog à propos de Moi-même Moitié par Sanctuary of Mana avait parlé de moi en juillet.
Merci !



The picture is a little bit old now but I still like it.

La photo date un peu mais c'est une photo que j'aime beaucoup.

And for the latest news, yesterday the plane tickets have been bought, so now it's official, I go to Japan in November with my boyfriend for 3 weeks ! 
A few months ago I was still thinking that I will never be able to make this travel, but now I am very happy, and I never thought that it would be that soon.
I will have an internet access at the hotel, so I can write my blog and post a lot of pictures 
And I will be able to buy a lot of Moitié clothes without shopping service & shipping fees... YAY 
Plus I will be there for my birthday, so I'll celebrate it somewhere in Tokyo.
There is just one thing... I am very afraid of the plane 
I have already taken a plane several times, but not that long.
I hope everything will be alright and that I will have nice memories !

Sinon pour les dernières nouvelles, ça y est c'est officiel, on a les billets d'avion pour aller 3 semaines au Japon en novembre avec mon fiancé ! 
Il y a quelques mois encore je pensais que je ne ferai jamais ce voyage, mais maintenant je suis contente que ça soit le cas, et surtout que ça soit arrivé aussi vite !
J'aurai un accès internet à l'hôtel alors je pourrai poster plein de photos sur mon blog 
Et aussi je pourrai acheter du Moi-même Moitié sans frais de port et d'intermédiaire, YAY 
En plus je serai là bas pour mon anniversaire.
La seule chose qui m'inquiète, c'est que j'ai très peur de l'avion  
J'ai déjà pris l'avion plusieurs fois, mais jamais aussi longtemps.
J'espère que tout se passera bien et que j'aurai plein de bons souvenirs !

3 comments:

  1. You'll be fine! I always have to travel from Portugal, make a stop in an european country and then fly to japan but you are probably going to get a direct plane which is a lot better.
    Japan is amazing in autumn/winter, you'll love it!

    I am here now and i bought... 0 moitie things :x

    Kisses,
    Jo

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, sadly we did not find a direct plane, so it's a travel with a small 3-hour stop in Dubai.
      I am afraid because I panic when there is a 2-second turbulence (and you feel like in a roller coaster u_u), so I imagine that in long flights there will be a lot more
      I try not to think about it T^T

      Haha, I hope that I will find a lot of clothes (I prefer thinking of the clothes and all the things to see instead of thinking of the plane XD), I want to go to Kera Shop, Closet Child and so on... :p

      Delete
  2. erf bon courage, peur bleue de l'avion aussi!! Je m'en suis rendu compte en allant aux etats unis en fait, parce que je n'avais jamais pris l'avion alors l'aller... C'etait tranquilou vu que je decouvrais quoique apres quelques heures (c'etait un direct)... J'ai commencé a me faire des films.... mais alors au retour une angoisse terrible!!! looool
    Mais bon quand on sait ce qu'il y a au bout!!! Tu vas bien profiter c'est cool en tout cas je pense que ca doit faire partie d'un de tes plus beaux reves non? Pis nous on profitera des photos :)

    ReplyDelete