Friday, August 30, 2013

Black outfit for a Lolita meet up in Strasbourg

Hello !

About 2 weeks ago I was at a Lolita meet up in Strasbourg with my friends.
I chose to wear a total black outfit.
First I regretted it because it was still hot in the morning, but during the day it went better.
Pictures were taken by May Artemis

Bonjour !

Il y a environ 2 semaines, j'étais à un meeting lolita à Strasbourg avec mes amies.
J'ai choisi de porter une tenue entièrement noire.
Je l'ai d'abord regretté parce que le matin il a quand même encore fait assez chaud, mais la température a un peu baissé pendant la journée.
Les photos ont été prises par May Artemis.







What I was wearing
Ce que je portais 













In the evening we went to the restaurant and I had a tarte flambée with mushroom.
It has been a while that I didn't posted food photos haha !

Le soir nous sommes allées au restaurant, alors vous avez droit à une jolie photo de ma tarte flambée haha !



No comments:

Post a Comment