Friday, August 9, 2013

Big stock update !

Hello !

It has been a while that I was supposed to add all my recent stuff in my online store, but I'm late !

Now it's done, and more will come soon !

Bonjour !

J'aurai du ajouter ces articles sur ma boutique depuis longtemps, mais j'ai pris beaucoup de retard !

D'autres nouveautés suivront bientôt !




























I also bought a head for my booth ! I wanted one since ages, and I searched a lot, because most of them are ugly or scary (or both), and sadly the Twiggy ones are damn expensive.
I found this good quality one with fake eyelashes (and I can change them if I want) and the face is pretty.
Now my hair accessories pictures will be better !

J'ai aussi acheté une tête pour mon stand ! J'en voulais une depuis longtemps, mais la plupart sont moches ou font peur (ou les deux), et malheureusement les Twiggy sont super chères !
J'ai trouvé celle ci de bonne qualité avec des faux cils (et je peux les remplacer si je veux) et son visage est plutôt joli.
Maintenant mes photos d'accessoires à cheveux pourront être mieux !


No comments:

Post a Comment