Thursday, July 18, 2013

Japan Expo 2013 : Friday around the Expo

Hello !

As I posted all the pictures of thursday, now let's start to post the ones I took on Friday !
For today a few pictures of what we saw around the expo.
Yeah a lot of Star Wars pictures, but I'm a fan you know...

Bonjour !

Maintenant que j'ai posté les photos du jeudi, je me mets à celles du vendredi !
Alors pour commencer, quelques photos de choses qu'on a pu voir en nous promenant... Beaucoup de Star Wars mais vous savez que je suis fan.




I'm absolutely not into cake/cute jewelry, but I loved the layout of this booth !
Les bijoux gâteaux/mignons ce n'est absolument pas mon truc, mais je trouvais ce stand super beau !



Onigiri !







Si un Yoda géant en légo capable de faire tu es, un Jedi tu seras.






See you later ! 

No comments:

Post a Comment