Friday, June 14, 2013

Planetrox : Vote for Swansong for a Raven !

Hi Everyone !

Discover our brilliant acting talent and save the human race by voting for Swansong for a Raven at PLANETROX band contest !

It’s easy, you can do it in only 4 steps !

1 : Go to PLANETROX website :
http://www.envoletmacadam.com/en/planetrox/france/semi-finalists-videos/
2 : Create your account or login if you already have one.
3 : Vote for LET’S CHANGE ! The videoclip of Swansong for a Raven !
4 : Vote everyday during the contest time ! (the contest will end on june the 26th)
WE ARE COUNTING ON YOU !





2 comments:

  1. Heureusement que ce n'est pas un concours d'acteurs :p
    Je m'y suis pris tard, désolé, mais la croix et la banniere pour surfer tranquilou en ce moment... PARDON!!
    Je poste la video (si j'y arrive) chez moi. Si ca peut aider!(en cas de soucis tu me dis et je la retire et je ferai carrement un poste pour expliquer comment ca se passe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Justement c'est pour ça qu'on a dit que c'est brillant xD on joue trop mal et on le sait xD

      Merci de ton soutien ^^

      Delete