Thursday, May 30, 2013

Featured on Ramble Rori Frills Friday ! Moi-même Moitié Floral One Piece Gothic Lolita

Hello !

I almost forgot to post this here, but now it's done !

I have been featured (again !) on the Ramble Rori blog in the Frills Friday category !
I had already been featured once, and it's always an honor !

I really like this blog and I often read it !

Here is the link to read the post about my floral outfit :



Bonjour !

J'ai failli oublier de poster ça ! Mais maintenant c'est fait.

J'ai eu l'honneur d'être encore une fois dans le Frills Friday du blog Ramble Rori ! Une de mes tenues avait déjà été publiée il y a longtemps, et là y figurer encore une fois m'a fait vraiment plaisir.

J'aime beaucoup ce blog et je le lis souvent !

Voici le lien pour lire l'article à propos de ma tenue à fleurs :


No comments:

Post a Comment