Thursday, March 7, 2013

Madame Chocolat Online Shop review

Hello !

I wanted to do this since a while, but you know me, I'm very busy lately, so I'm late....

So a while ago I discovered this shop "Madame Chocolat" on Facebook. It's a shop located in Spain, and they sell alternative fashion clothing, and also second hand Japanese brand clothes. I'm going to talk about this part now.

http://www.madamechocolat-shop.com/


First thing, how to order. It's very easy, you just have to send them an email with the information of the items you would like to order. Everything you need to tell is explained on this page :

http://www.madamechocolat-shop.com/como-hacer-un-pedido-how-to-order/

So it's a matter of minutes.

I have sent my email on February 15th in the afternoon, and they responded the same day ! Very fast ! I paid my invoice in the evening.

The package has been shipped on the 18th (as there was the weekend), and arrived at my home on the 26th !


Bonjour !

Je voulais faire ce post depuis longtemps, mais je suis tellement occupée ces derniers temps que j'ai beaucoup de retard.

Alors, j'ai découvert la boutique "Madame Chocolat" sur Facebook il y a déjà un petit moment. C'est une boutique située en Espagne qui vend des vêtements de mode alternative, ainsi que des vêtements de seconde main de marques japonaises. C'est de cette partie là que je vais vous parler.

http://www.madamechocolat-shop.com/


Première chose, comment commander. C'est très simple, il suffit de leur envoyer un email avec les informations de l'item que vous souhaitez commander, et tout est expliqué sur cette page :

http://www.madamechocolat-shop.com/como-hacer-un-pedido-how-to-order/

C'est donc fait en quelques minutes.

J'ai envoyé le mail le 15 février dans l'après midi, et ils m'ont répondu le jour même ! J'ai payé ma facture le même soir.

Le paquet a été envoyé le 18, et est arrivé chez moi le 26 !




Now let's come to what I ordered :

Maintenant voyons ma commande :

Fashion brand community - poupeegirl



Fashion brand community - poupeegirl




It's a Moi-même Moitié flocked skirt + bustier set. I fell in love with it when I saw it (I'm a lot into flocked stuff), so I simply had to buy it ! (Pictures of me wearing it very soon !)
It was in perfect condition.

C'est un set Moi-même Moitié en parfait état, avec un bustier et une jupe, j'en suis tombée amoureuse en le voyant alors il fallait absolument que je l'achète ! Je suis une fan de motifs floqués. Vous aurez des photos portées très bientôt.


So to conclude, I really recommend Madame Chocolat, they are fast and reliable !

Pour conclure, je recommande vraiment Madame Chocolat, ils sont rapides et fiables !

No comments:

Post a Comment