Monday, March 11, 2013

Japan Addict 2013 outfit

Hello !

Here is the outfit I was wearing for Japan Addict 2013 !
The pictures were taken by Aurélie (Thanks to her !)
I was waiting for other pictures, but I saw them and they were terrible, I didn't liked them at all, I looked ugly and short on them because the angle and lights were bad 0024510021.gif image by minigoth Well whatever.

I was wearing Moi-même Moitié bustier, skirt headdress and jewelry, Dr. Martens boots and a traditional Austrian Dirndl blouse my parents bought me last year. I think these blouses are very nice with Lolita !

Bonjour !

Voilà la tenue que je portais à la Japan Addict 2013 !
Les photos ont été prises par Aurélie (merci à elle !)
J'attendais d'autres photos, mais je les ai vues et je ne les ai pas du tout aimées. Je paraissais très petite dessus, et moche, l'angle et la lumière ne sont pas beaux 0024510021.gif image by minigoth Bref peu importe.

Je portais un bustier, une jupe, un headdress et des bijoux Moi-même Moitié, des bottes Dr. Martens et une blouse traditionnelle autrichienne que mes parents m'ont achetée l'année dernière. Je trouve que ces blouses sont très bien pour le lolita !







With Virginie 0024510015.gif image by minigoth



5 comments:

  1. Dit donc, tu es très "tapisserie" en ce moment uhuh
    Au début j'ai cru que la blouse faisait partie de la robe, c'est vrai qu'elle est super chouette !
    Bref, jolie tenue, comme d'habitude~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha oui je suis dingue de ça en ce moment ^^
      C'est vrai que les broderies de la blouse rappellent les motifs de l'ensemble ^^

      Delete
  2. You look so pretty with the moitié set! (I'm the old owner ^^)
    And yes, the blouse looks perfect, it seems it is part of the dress!

    - Narcissique -

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, I'm glad you like it ^^

      And for the blouse, I'm very happy that my parents found one with this kind of motifs ^^

      Delete