Monday, February 4, 2013

Versailles - Best Album 2009-2012 [Anthologie]

Hello !

Last thursday I got a little package from CDJapan. It was my Versailles Anthologie limited edition ! It arrived so quickly ! (it had been shipped on the 28th of january) 0024510036.gif image by minigoth

So well, on a less happy note, this disc means that the era is over now... 0024510026.gif image by minigoth

Anyway, to come back to the CD, it contains 14 songs taken from their 2009-2012 period. I'm very happy because they chose all my favorite songs ! 0024510028.gif image by minigoth So it's a perfect compilation to my eyes !

The picture I took seems to be blurry, but actually it's not. It's just that the picture is in fact a 3D card !
The 90's kids like me must remember this kind of pictures we often saw in this period. I almost forgot this was existing, so when I opened the package it made me laugh 0024510031.gif image by minigoth
When you move the picture, it's like the guys are moving 0024510028.gif image by minigoth (well, Kamijo more than the others)
Nice idea !

I will never forget Versailles, their magnificent concerts I saw, and their music.
Now I'm looking forward to the member's new projects ! I'm impatient to hear Kamijo's solo debut this summer !
And of course, we hope that Versailles will come back !

Bonjour !

Jeudi dernier j'ai reçu un paquet de CDJapan, mon album Anthologie de Versailles ! Il avait été envoyé le 28 janvier, super rapide ! 0024510036.gif image by minigoth

Malheureusement, ce CD signifie que l'ère est maintenant vraiment terminée 0024510026.gif image by minigoth

Bref. Pour revenir au CD, il contient 14 chansons issues de leurs productions entre 2009 et 2012. Je suis très contente parce qu'ils ont choisi tous mes morceaux préférés ! C'est donc une compilation parfaite à mes yeux ! 

La photo que j'ai prise semble floue, mais en fait elle ne l'est pas. C'est parce que la pochette est en fait une carte en 3D. Vous savez, le genre de truc que tous les enfants des années 90 comme moi connaissent très bien, quand on l'oriente les personnages bougent 0024510028.gif image by minigoth (bon, Kamijo plus que les autres) 
J'ai trouvé ça très amusant comme idée !

Je n'oublierai jamais Versailles, leurs magnifiques concerts que j'ai pu voir, et leur musique.
Maintenant j'attends avec impatience les nouveaux projets des membres, entre autres le début de la carrière solo de Kamijo cet été ! 
Et bien sûr, on espère que Versailles reviendra !

Get yours at CDJapan !
Commandez le vôtre sur CDJapan !

1_General CDJapan

No comments:

Post a Comment