Friday, February 15, 2013

The 69 Eyes in Paris

Hello !

I'm back on my blog ! 0024510035.gif image by minigoth
When I was in Paris I just posted a picture with my phone, I wanted to test the Android Blogger app, and it works great !

I came back from Paris 2 days ago, but I didn't had time to post this yesterday.

On monday I have seen The 69 Eyes in concert in Paris !

Like I said previously, I haven't seen them in a while, so I'm very happy. It's also the first time I have seen them in France. The previous concerts I went to, were all in Switzerland (at the Z7 in Pratteln)

Seriously I think that this concert was the best one of all the 69 Eyes concerts I have seen !
They played songs from the newest album "X", but also older ones which I love, like Betty Blue, The Chair or Gothic Girl ! 0024510033.gif image by minigoth
Jyrki's voice is always so charming, and I am very happy that nothing changed in their show. I was a little worried because I didn't liked their recent videos at all, (I loved the music, but the videos were very disappointing to me), but nothing changed in live, they even got better, so it's perfect 0024510010.gif image by minigoth

I'm a 69 Eyes fan since over 10 years now, and it's always a pleasure to see them live.


Bonjour !

Je suis de retour sur mon blog ! 0024510035.gif image by minigoth
Quand j'étais à Paris j'ai juste posté une photo, histoire de tester l'application Blogger pour Android, qui fonctionne parfaitement.
Je suis rentrée avant hier, mais je n'ai pas eu le temps de poster ça hier.

Lundi j'ai vu les 69 Eyes en concert à Paris !
Comme j'ai dit précédemment, je n'avais pas eu l'occasion de les voir depuis longtemps, alors j'étais très contente.
C'est d'ailleurs la première fois que je les ai vus en France, tous les précédents concerts où j'ai été étaient en Suisse, au Z7 à Pratteln.

Je pense que ce concert était de loin le meilleur d'eux que j'ai pu voir ! 
Ils ont joué des morceaux du dernier album "X", mais aussi de plus anciens que j'adore, comme Betty Blue, The Chair ou encore Gothic Girl. 0024510033.gif image by minigoth
La voix de Jyrki a toujours autant de charme, et je suis très heureuse que rien n'ait changé dans leurs lives.
J'appréhendais un peu parce que j'avais été très déçue de leur vidéos récentes (pas de la musique, juste des vidéos), mais en concert rien n'a changé, je trouve qu'ils sont même meilleurs. 0024510010.gif image by minigoth

Je suis une fan des 69 Eyes depuis plus de 10 ans, et c'est toujours un plaisir de les voir en concert !

No comments:

Post a Comment